這首歌真的太爆笑了!!XDD



**以下翻譯請勿任意轉載,謝謝**

**翻譯: 喵&檸檬汁**

Hey Girl

Lyrics: Josh/Jin Akanashi
Music: Ryo Nishikido/Jin Akanishi
Guitar Solo by Ryo Nishikido

Chorus:
Hey girl wanna dance
嘿! 女孩 想跳舞嗎
It's not you
不是叫你啦!
Excuse me I'm not talking to you
不好意思唷 我不是在跟你說話
Hey girl that was you
嘿! 那邊的女孩 是你啦
It's you girl you girl you girl
是你 女孩 就是你 女孩 就是在叫你l
you you you you
你 你 你 你

Whoever said you were a ten
無論是誰幫你打了10分
Must have been counting out of a hundred then
那他的標準絕對是以100分計算

1st verse:
Every time you leave turn around baby
每次妳離開 寶貝
come back to me
請再回到我身邊吧
Before you break my heart so ugly
在你惡狠狠地傷害我的心之前
But we drunk so I guess it's cool with me
但我們都喝個爛醉了 所以管它的啦
And I never joke but I love jk(just kidding)
我不開玩笑但我愛取笑人唷 哈 逗你玩的啦!
Not the funny girls but ones that say
不是像你這種風趣的女孩 而是那些會說…
Uchyo
Uchyo
And what I'm saying is so super
我講啥大家都愛聽
So I guess that makes me super saying
我想這就表示我可以繼續閒扯淡吧
Super star, hide the lids so you don't know who we are
超級巨星總是耍低調 所以你才不知道我們是何等人物啦!
So show me how we sipping parties
趕快跟我們說要怎麼混進趴踢
tripping when we kicking it
當喝到爛醉 就大鬧一場吧!
So hey girl your sisters looking dope
嘿 辣妹 你的好姐妹好像茫囉
So excuse me Miss let me through cuz I
那抱歉啦小姐 借過一下~因為阿
got something to say I'm not talking to you
我剛就說了 我不是在跟你聊天咩~


Chorus:
Hey girl wanna dance
嘿! 女孩 想跳舞嗎
It's not you
不是叫你啦!
Excuse me I'm not talking to you
不好意思唷 我不是在跟你說話
hey girl that was you
嘿! 那邊的女孩 是你啦
It's you girl you girl you girl
是你 女孩 就是你 女孩 就是在叫你l
you you you you
你 你 你 你


2nd verse:
I'm so fucked up turn the party up
我徹底茫了 趴踢嗨到爆
Till we all puke up we change that up
喝到吐還不夠 大伙繼續續攤啦~
Every time I'm here I'm staring at her
每次我來我都在打量她
She looks really hot from far away
遠遠看她真是正翻了
But when you get close she is far away
但當你近看 她還真的是……
from hot (shit!)
離”正”這字有夠遠!(雪特)
Her name is XXXX she is a bartender on the 2nd floor
她叫XXXX 是二樓的酒保
So that's why I don't wanna go up there
這就是為啥我不想上去那
Excuse me girl you wanna dance with me
抱歉唷 女孩你想跟我跳舞~
You wanna drink with me as usually. I'm
想和平常一樣跟我喝酒是吧~
trying to get a check with those typical lines
但我隨便搭訕也能釣到正妹呢
OMG here comes gold digger digger
毆賣尬 來囉來囉 拜金女靠近啦
Hold champagne and drinking jaguar jaguar
手拿香檳 嘴裡卻狂喝*jaguar
              *烈酒的一種
I hate that thing I'm drunk I think
真倒胃口 我想我是醉了
Bounce out the spot I need ladies
好吧不喝了 來找個女孩一起玩玩吧


Chorus:
Hey girl wanna dance
嘿! 女孩 想跳舞嗎
It's not you
不是叫你啦!
Excuse me I'm not talking to you
不好意思唷 我不是在跟你說話
Hey girl that was you
嘿! 那邊的女孩 是你啦
It's you girl you girl you girl
是你 女孩 就是你 女孩 就是在叫你l


Guitar Solo (From Ryo Nishikido)

3rd Verse:
Oh snap I think I found the one
噢 快快! 我想我發現目標了
Wish I could be that straw on your tongue
真希望我能成為你口中的吸管
Yo how ya doing girl my name is Jin
唷! 你好嗎? 寶貝我叫Jin
Let me play in your game I swear i'll win
讓我加入你的遊戲 包準我穩贏
That made her grin I think I'm in
她對我燦笑 我想我成功了
Let's have a drink and chill for a bit
來杯酒放鬆一下吧!
Tell me your name cuz I did the same
告訴我你名字吧 我剛都告訴你我的了
Show some love
跟我玩一下咩~
for we out this club
不然我們要閃人囉!
Her friends are pissed my friends are mad
她跟我的朋友都氣炸了
We spending some time gonna call a cab
我們浪費太多時間 該來叫輛計程車
Till my homi tripped and spilled his glass
我的麻吉手殘把酒瓶弄翻
She's soaked with beer and bouncing outa here
她滿身啤酒 氣得轉頭就走
It's aight you see cuz I didn't really need
沒差啦 因為我也沒非要不可
Anything from her Know coulda done
我知道我想要的話她也會上鉤
better letter go
還是讓她走比較好
Get another mins you already know
反正還有點時間
I'll find a better hoe
我可以找到更好的賤貨!


Chorus:
Hey girl wanna dance
嘿! 女孩 想跳舞嗎
It's not you
不是叫你啦!
Excuse me I'm not talking to you
不好意思唷 我不是在跟你說話
Hey girl that was you
嘿! 那邊的女孩 是你啦
It's you girl you girl you girl
是你 女孩 就是你 女孩 就是在叫你l


Hey girl wanna dance
嘿! 女孩 想跳舞嗎
It's not you
不是叫你啦!
Excuse me I'm not talking to you
不好意思唷 我不是在跟你說話
Hey girl that was you
嘿! 那邊的女孩 是你啦
It's you girl you girl you girl
是你 女孩 就是你 女孩 就是在叫你l


La la la la la la la la...
啦啦啦啦啦啦啦啦


Whoever said you were a ten
無論是誰幫你打了10分
Must have been counting out of a hundred then
那他的標準絕對是以100分計算



喵真的中英筆譯能力真的太強了啦!!
(大家可以去山寨看她的感想....XDDDD  點我)
沒想到第一次合作居然是這種歌(毆)….XD
這首歌真的很口語話
又有很多類似黑人的用語
所以盡量忠於原味的翻譯出來
我們真的沒有亂罵人啦..XDDDD

是說我們真的都一致認為這是他一邊喝醉酒一邊寫下的歌
哈哈~~
不過真的太好笑了
光看歌詞就覺得很有趣
這首歌也是跟小亮一起譜的曲呢
不知道他們兩個在寫曲的時候是不是就有這樣的畫面...呵呵
ps. 小亮有去2/10那場喔!!同台演出真好耶!!!

最後再來超有個性照片....XDDDD




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tag: KAT-TUN, 赤西仁, YOU&JIN, 友&仁, SOLO控, 英文, 翻譯, 日本偶像
arrow
arrow
    全站熱搜

    limonadagurl 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()